Vilkår for bruk
Når du køber varer igennem BEMY accepterer du automatisk vores handelsbetingelser, derfor anbefaler vi, at du læser handelsbetingelserne igennem inden købet.
BEMÆRK: Vi oplever ekstra lang poduktions- og leveringstid i øjeblikket. Skriv gerne den dato du skal bruge ordren i "bemærkning til min ordre" når du er i kurven, men vær opmærksom på det kan tage op til de 14 hverdages produktionstid.
BETALING
BEMY modtager betaling via Shopify Payments, Nets herunder Mobilpay. Du kan bruge Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron og Mastercard.
Da varerne er personlige og vi ikke kan genbruge varen, trækkes betalingen fra din konto med det samme, og først ved en vellykket transaktion, påbegyndes arbejdet med din ordre.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.
SHOPIFY PAYMENTS er din garanti for en sikker nethandel. Det betyder, at man ikke uberettiget kan aflæse dine informationer.
PRODUKTIONSTID
Det er ikke hyldevare og der kan derfor i travle perioder være op til 14 hverdages produktionstid fra bestilling. Er du i tvivl om hvor hurtigt du kan modtage din ordre kan du forespørge produktionstiden på kontakt@bemy.dk. Det er næsten altid muligt at tilkøbe en hasteordre kr. 499,95.
LUKKEPERIODER
Der er ingen produktion 24juni-03juli, 6 juli, 12-24 juli, 31juli-04aug, 15aug, 16-21 okt, 15dec-8 jan 2024. Bestiller du derfor i denne periode vil det først blive produceret fra 1 hverdag efter, alt efter hvor mange ordrer der er i køen foran din.
Det er altid muligt at se om der er lukkeperioder i den rullende header øverst på hjemmesiden.
REKLAMATIONER
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, for produkter som ikke produceres personligt til kunden. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet. BEMY vil i tilfælde af berettiget reklamation, dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.
Vi bestræber os altid på at skabe så flot et resultat som muligt. Du skal være opmærksom på, at fotos og video kan give et andet indtryk af varerne end det fysiske resultat. Når du handler hos os, accepterer du samtidig en vis kunstnerisk frihed, så dit ønskede design passer bedst muligt til dit valgte produkt. Derfor refunderes personlige produkter heller ikke på denne baggrund.
IKKE AFHENTEDE PAKKER I PAKKESHOP
Afhentes pakken ikke i pakkeshoppen, sendes den retur til BEMY. Du/køber vil modtage en email for at få mulighed for at få den afsendt igen og skal der betales fragt på ny, samt fragt for retur til BEMY. Det er også muligt at afhente den hos BEMY og køber vil kun skulle betale fragt retur til BEMY.
Modtager BEMY ikke svar på denne henvendeles/email: Pakken opbevares hos BEMY i 3 måneder efter modtagelse retur, hvorefter denne destrueres da de personlige produkter ikke kan benyttes af andre. Du kan derfor ikke længere få din pakke udleveret efter denne periode.
IKKE AFHENTEDE PAKKER HOS BEMY
Afhenter du ikke din pakke opbevares den hos BEMY i 3 måneder efter afhentningsnotifikation, du kan derfor længere få din pakke udleveret efter denne periode.
Åbningstider for afhentning er mandag- fredag kl. 9-15
VED RETURNERING
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:
BEMY
Engvadvej 1
2650 Hvidovre
Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.
ANNULLERING
Det er muligt at annullere din ordre, hvis den endnu ikke er i produktion. Da der produceres hele dagen skal annulleringen ske på email kontakt@bemy.dk inden kl 9. Vær opmærksom på at ordren kan være delvist eller helt produceret dagen før, og endnu ikke sendt afsted. Det er muligt at ringe på 31 32 31 08 mellem 9-15 for forespørgsel om din ordre.
REFUSION
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.
FORTRYDELSESRET
Der gives 14 dages retur ret på alle varer købt i vores Webshop, dog med undtagelse af personligt fremstillede produkter.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.
Returneringsomkostninger skal du selv afholde.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen er anmeldt skal varen være os i hænde senest 14 dage efter.
Meddelelsen skal gives pr. mail på kontakt@bemy.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
KLAGEMULIGHEDER
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Forbehold og ansvarsfraskrivelse
Alle forbrugsvarer der føres i webshoppen bestilles fra underleverandører. BEMY er derfor ikke ansvarlig for evt. ændringer i varens udseende størrelse eller indhold.
De personlige produkter fremstilles som et minde. En gave. Udsmykningen / teksten er derfor ikke er designet til at blive taget af. BEMY er ikke ansvarlig for skader på personlige produkter som følge af forsøg på, at afmontere designs (tekst, logoer, ikoner).
ANDET
Det er op til køber at sikre sig at alle ord og navne indtastet i webshoppen er stavet korrekt. Vi copy/paster fra ordren og kan derfor ikke stilles til ansvar for eventuelle stavefejl. Ved åbenlyse fejl, kontaktes kunden inden produktion.
Vi gør vores bedste for at sikre os, at vores produkter bliver leveret så perfekt som muligt men da både materialer og overflader kan variere i farve, struktur og vedhæftning, kan det endelige resultat derfor ligeledes variere i udseende.
Vi forbeholder os retten til at ændre på placeringer for den ønskede skrift på personlige varer, herunder gaveæsker og gaveposer. Det gør vi med det formål hele tiden at kunne levere det flotteste resultat, baseret på kundens ønskede tekster.
FORTROLIGHEDSPOLITIK
BEMY forstår og respekterer privatlivet på internettet. Vi afslører ikke information om kunder til tredje part. Vi sælger ikke dit navn, adresse, e-mail, kreditkort eller personlige data til tredje part.